Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nätadapter, iskin

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena!
Funderar på att köpa en Ipod Mini Silver 6GB. Det blir då i juni när jag fått mer pengar och vi far till Borlänge (de har teknikmagasinet).

Vad jag då funderar på är nätadapter. Den får man ju inte med, men är en viktig grej för mig, dels för att jag bara har USB1 på min dator (tar lång tid att ladda) och så vill jag kunna ladda utan tillgång till dator. Vart kan man då köpa den här nätadaptern? Inte på teknikmagasinet iaf..

På teknikmagasinet har de ett fodral som heter iSkin Mini Transparent, och kostar 99:- Är det något att ha? Jag vill ha ett fodral, det kan vara bra i väskor od. så inte minin blir repig..

//Elin

Om du tittar på denna länk till Pricerunner så kan du jämföra priserna på de olika butikerna. Apple Store verkar vara billigare än på Teknikmagasinet och ser ut att vara inklusive frakt. Du kan även beställa den laddaren du pratar om därifrån.

Jo, det finns säkert billigare än teknikmagasinet. Det vet jag, men problemet är att komma till en sådan affär.
Jag kan inte själv beställa på internet eftersom jag är under 18, och jag vill inte be pappa IGEN.. blir 3e gången på 1,5 år jag beställer en mp3 spelare då
Borlänge ska jag till i juni, så det passar ganska bra.. Men en nätadapter kan jag köpa i efterhand, när jag redan har spelaren kan pappa inte begära att jag lämnar tillbaka den, så då kan jag lika gärna beställa extra grejer

1
Bevaka tråden