Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes vs Ephod

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, jag undrar vilken av dessa program NI anser vara bättre. För min del är Ephod ett självklart val! Ett program som automatiskt skapar nya playlists av ett helt album t.ex det är ju helt underbart. Jag har aldrig riktigt gillat iTunes.. tycker det verkar krångla och tar mycket resurser från datorn osv..
Vet inte om jag bara är nojig eller nåt.. jag anser att Ephod är helt klart bättre..enklare..snabbare

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-03 19:50

Ephod var mitt självklara val tills jag köpte min iPod Photo. Endast iTunes som klarar coverart för tillfället.

Ursprungligen av xtrem:

Ephod var mitt självklara val tills jag köpte min iPod Photo. Endast iTunes som klarar coverart för tillfället.

mm, du ser... fler som kör Ephod eller körde..
jag tycker iTunes är så struligt.. går ju inte att lägga in fulla mappar enkelt som i Ephod
eller så är det jag som bara gör fel

  • Medlem
  • 2005-05-04 13:41

xtrem: iArt på www.ipodsoft.com fungerar bra för att fixa med covers. Dock är det inte klart än, så lite buggar finns men vill man slippa iTunes (som funkar rätt bra bara man har bildfilerna) är det ett helt okej alternativ.

vart kan man ladda hem den dära andra programet?

om du menade ephpod så kan du ladda ner det
www.ephpod.com

men jag har en fråga också i ephpod står det i
bland att ipoden är låst till itunes och den
ber dig stänga av alla itunes relaterade program
fastän jag inte ens har itunes installerat på datorn
vad ska jag göra då...nån annan med samma problem

Ehp äger

EhpPod äger. Det klarar av att hitta min Ipod på min laptop med Usb1.1 DET GÖR INTE iTunes. Mycket skönare och smidigare.. Speciellt redigeringen av taggar !

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-23 22:07

Ello: Det spelar ingen roll att ephpid inte klarar av coverart. när jag lagt in coverarten med itunes/iart, så räcker det med en synkning med ephpod för att de ska försvinna och inte kunna få tillbaka. välkänt fenomen på ipodlounge.coms forum

1
Bevaka tråden