Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bränna hårddisken?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kan man bränna hårddisken eller göra något som gör att ipoden går sönder om man har Paus på för länge. Har konstiga ljud från min hårddisk efter att ha haft den på paus i natt. + Att nu startar den inte längre!

  • Medlem
  • 2005-05-11 12:30

Knappast. Hårddisken genererar väl inte värme medan den är pausad? Dessutom tror jag inte på att normal använding i rumstemperatur kan höja temperaturen för mycket.

Kanske batteriet är slut?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-11 12:36

efter att iPoden varit pausad ett tag så går den ju ner i sömnläge. så Paus har inget att göra med att hårddisken låter.

Ursprungligen av xtrem:

efter att iPoden varit pausad ett tag så går den ju ner i sömnläge. så Paus har inget att göra med att hårddisken låter.

humm konstigt , då detta är min 3 ipod som går sönder på 6 veckor efter den varit på i paus läge och jag sätter i Airplay. Hände samma sak med Itrip. Något som varit med om samma sak?

(Man hör hur hårddisken skrapar och låter illa. sedan slutar den fungera bara!)
Någon mer än mig som varit med om detta?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-11 14:05

har du haft sönder 3st ipods? på 6 veckor?

har du testat att reseta den??

Ursprungligen av xtrem:

har du haft sönder 3st ipods? på 6 veckor?

har du testat att reseta den??

Funkar inte då den inte startar längre! När jag försöker ladda den låter det först om den, som om hårddisken försöker starta och sen blir avbruten, sen dyker en ikon med en ledsen ipod upp.

1
Bevaka tråden