Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes är skit (problem)

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Förrutom de övriga hundra problemen jag har med Itunes har helt plötsligt mp3 filerna jag har i "Den här datorn" börjat att reagera på vad som händer i Itunes, När jag lägger in ett album och vill ta bort en låt frågar den om jag vill "Remove to Recycle bin" eller om jag vill "Keep files" trycker jag på Keep Files gör den en ny mapp för de jag vill slänga och trycker jag på "Remove to Recycle bin" försvinner dom från Musikmappen i Datorn men syns inte i papperskorgen..
nå?

Kan bara hålla me....Itunes suger!! Kör själv me Winamp istället, mkt enklare o fungerar felfritt än sålänge!! Ladda ner plug-in från Winamp.com...mitt bästa råd!!

  • Medlem
  • International user
  • 2005-05-18 03:20

Om folk bara kunde bemöda sig att kolla upp hur iTunes är tänkt att fungera, dvs. kolla igenom inställningar, läsa dokumentationen och att inte vara så in i bara den insnöade på hur "andra program och mp3-spelare funkar" så skulle vi slippa såna här trådar.

Jag måste hålla med om att iTunes är skitprogram.. iallafall för mina behov. har hittat ett annat program som tillfredställer mig fullt ut. är litet och enkelt!

1
Bevaka tråden