Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hämta tillbaka bilder från photo?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena, jag har tabbat mig ganska rejält genom att ta bort alla mina bilder från datorn hemma. Men som tur är har jag bilderna på min ipod photo, dock bara synkade genom itunes, så jag kommer inte år dom via utforskaren. Finns det något sätt att kunna "restora" bilderna från ipoden till datorn igen?

Vore tacksam för all hjälp jag kan få.

/Oscar

Ursprungligen av BetaOscar:

Tjena, jag har tabbat mig ganska rejält genom att ta bort alla mina bilder från datorn hemma. Men som tur är har jag bilderna på min ipod photo, dock bara synkade genom itunes, så jag kommer inte år dom via utforskaren. Finns det något sätt att kunna "restora" bilderna från ipoden till datorn igen?

Vore tacksam för all hjälp jag kan få.

/Oscar

För att du ska ha nån glädje av bilderna som ligger på ipoden måste du ha klickat i rutan "inkludera bilder i full upplösning" när du la in bilderna på ipoden. Annars är bilderna pyttepyttesmå.

Har du bilderna inlagda med full upplösning så kan man plocka dem (om jag har förstått det rätt) genom att klicka i "aktivera som hårddisk" under allmänt fliken. Har dock inte gjort det själv.

Ja det vet jag men problemet är att jag hade inte kryssat i den rutan så jag har dom inte när jag har den i hårddiskläge. Och även om det bara är små bilder så är det ju alltid något.
Finns det ingen som vet hur man kan exportera bilderna?

Gött jag har pc!!!!
Tack

1
Bevaka tråden