Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Långa låtnamn på iPod mini?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-05-18 00:31

Min syster fick nyligen en iPod mini G2 i present. När jag hjälpte henne med första installationen blev jag lite förvånad över att långa låtnamn inte verkade "rulla" fram i menylistorna, utan bara när en sådan låt spelades. Detta är en skillnad mot min iPod Photo. Är detta normalt eller ett fel eller bara en inställningsfråga?

/Galex

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-05-18 03:37
Ursprungligen av Galex:

Min syster fick nyligen en iPod mini G2 i present. När jag hjälpte henne med första installationen blev jag lite förvånad över att långa låtnamn inte verkade "rulla" fram i menylistorna, utan bara när en sådan låt spelades. Detta är en skillnad mot min iPod Photo. Är detta normalt eller ett fel eller bara en inställningsfråga?

/Galex

rullar inte på iPod 20gb heller, så det kanske är gemensamt för alla som inte har färgskärmen.

• Medlem
  • 2005-05-19 22:51
Ursprungligen av Galex:

/Galex

Har också en mini men där rullar inte låtnamnen fram så länge man inte spellar upp dem

Jag har för mig att det rullade på min 4g 40gb, men jag kanske minns fel.

1
Bevaka tråden