Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har tänkt att köpa en iPod mini men funderar lite på hur det är att lyssna på ljudböcker i den. Jag såg att det fanns något speciellt för ljudböcker i Ipod och undrar om det är något stor skillnad mot iPod mini.
Jag har tänkt att köpa en iPod mini men funderar lite på hur det är att lyssna på ljudböcker i den. Jag såg att det fanns något speciellt för ljudböcker i Ipod och undrar om det är något stor skillnad mot iPod mini.
MVH Emelie
Jag lyssnar en del på ljudböcker och om man har dessa uppdelade i mindre MP3:or så fungerar det bra . Jag har även konverterat flertalet böcker till apples format; m4b. Då är en bok endast en enda fil på några timmars speltid och iPod:en skall lägga in bokmärken så att den startar poå samma ställe när du vill återuppta lyssningen. Vad jag märkt är att iPod:en ibland glömmer bort var den var och börjar från början på filen igen. Det är irriterande. Jag har en 20Gb iPod, men jag är tämligen säker på att även minin har stöd för m4b-formatet.
Om det är så att man har fixat ljudboken i mb4 format och ipoden tappar bokmärket, går det då att spola fram till där man var eller måste man lyssna från början av filen igen?
Men det där med m4b-ljudböcker, det får mig verkligen att gå i taket. Fattar inte hur Apple har kunnat missa att rätta till buggen i uppdatering efter uppdatering.
Men det där med m4b-ljudböcker, det får mig verkligen att gå i taket. Fattar inte hur Apple har kunnat missa att rätta till buggen i uppdatering efter uppdatering.
nä, jag håller med det låter verkligen jättedåligt. Hoppas att de rättar till buggen snart