Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Att samla spår

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Jag undrar hur jag gör för att få spår att ALLTID spelas i en viss ordning, i det här fallet är det Sophie Rimhedens nya skiva där varje spår föregås av ett intro som ligget på ett eget spår men dock binder samma låtarna. Vad jag vill är att iTunes ALLTID ska spela introt om den slumpar fram någon av de riktiga låtarna.

Ex:
iTunes slumpar fram spår två "high", då ska den börja med låt ett "high - intro"

Tror att detta borde gå att genomföra med "samlingar" på något sätt, men vet inte exakt hur.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-05-20 16:48

Du är nog inne på rätt spår, men i ett sånt här sammanhang tror jag att jag skulle välja att sätta ihop låtarna till ett spår (alltså intro + låt - inte hela albumet), för då slipper du ju det lilla "glappet" mellan låtarna.

Men om jag vill ha två mp3:or? kan jag få iTunes att behandla dem som ett spår? På exempelvis en partyskiva vill ha inte ha med långa sega intron så jag vill fortfarande ha möjligheterna att dela på dem...

1
Bevaka tråden