Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bära

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur bär ni era iPod minis?

Runt halsen med hjälp av apples snodd

Ursprungligen av Gallagher:

Hur bär ni era iPod minis?

Jag hittade ett billigt och bra mobiltelefonfodral som fungerar perfekt tillsammans med sin halsrem. Det skyddar för stötar, jag kommer åt dockkontakten genom att öppna bottenluckan. Och om jag vill kan jag lätt och behändigt påverka klickhjulet genom fodralet, man för det mesta för jag up Poden en bit för att se vad jag ställer till med.
Jag hade alltså inte råd med dyra fodral. Har inga studiemedel och fri mat och bostad att falla tillbaka på Men vad gör det, huvudsaken är att man är nöjd och att man kan bära sin kära iPod.

  • Oregistrerad
  • 2005-06-10 21:55

I en blå socka som ligger i jack- eller byxfickan. Styr den mest genom fjärrkontrollen jag fäst på tröjan/jackan.

den ligger i fickan, funderar på å köpa en fjärr men har inte orkat än

  • Oregistrerad
  • 2005-06-11 01:52

berglund_90: Gör det, det är helt överdrivet skönt att ha en enligt mig. Blir billigare om du skaffar en från www.ebay.com än från svindyra Apple. ;P

Jag bär min iPod mini i fickan i en socka som jag har stickat själv.
Här finns det två bilder på den.

Meroigo: Slipper man få med hörlurar om man köper en fjärrkontroll där?

  • Medlem
  • 2005-06-11 22:14

Fäster den i bältesclippan, funkar gräjt.

  • Oregistrerad
  • 2005-06-12 00:57

Hermie: Jag fick inga hörlurar till mina, men det visste jag för det stod i auktionen. .....Men vad är det för fel på ett par extra hörlurar? O_o

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-06-12 01:57

förstår inte varför apple slängt med skitlurar till fjärr. bättre att göra som de gör med allt annat numera, plocka bort det mindre viktiga (lurarna) och sänk priset.

1
Bevaka tråden