Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

error -36 okänt fel

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag försöker tanka över låtar från itunes till min mini så funkar typ tre låtar sen stannar det och så kommer det upp ett okänt fel har inträffat -36. Så försöker man typ 4 ggr till och då kommer ytterligare en låt över men inga fler

Vad ska jag göra?

Det kommer även upp: går inte att kopiera till Cd ipod...typ.

Om det är till någon hjälp.

Du har en PC va? Om du har det, så e mitt bästa tips, köp en mac! Sånt händer aldrig på dem! http://www.apple.se Om du nu mot förmodan har mac, skulle detta vara konstigt... Har inget bättre tips hur man kan fixa det, men det finns säkert andra som vet hur man fixar det tillfälligt!

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2005-06-20 11:27

Testa återställa podden och installera om itunes

Ursprungligen av anonym111:

När jag försöker tanka över låtar från itunes till min mini så funkar typ tre låtar sen stannar det och så kommer det upp ett okänt fel har inträffat -36. Så försöker man typ 4 ggr till och då kommer ytterligare en låt över men inga fler

Vad ska jag göra?

Tjeena!

Använd foobar2000 istället funkar perfekt!!!
Inga strul alls!

Sök bara på google efter foobar 2000 och sedan på ipod plugin, Alltså foobar2000 med ipod plugin!

Lycka tilll!

Ursprungligen av rm_sync:

Tjeena!

Använd foobar2000 istället funkar perfekt!!!
Inga strul alls!

Sök bara på google efter foobar 2000 och sedan på ipod plugin, Alltså foobar2000 med ipod plugin!

Lycka tilll!

Vad är foobar2000?

"error -36" låter som en Mac som ansluter till en SMB-share på en peze…
Om det är en peze du har så borde det vara "error 36" och då är det troligen (pci-)kortet för USB som är felaktigt installerat.

hm jag har en windows men kan du förklara lite enklara fattar typ ingenting... :eek:

Där ser du, nåt sånt skulle aldrig hända på en Mac!

Hmm jag tror att jag fixade problemet allt jag behövde göra var att uppdatera usb.

Om ni vill se hur jag gjorde följ mina steg på inlägget uppdatera usb.

hej hej,
jag har samma problem, men varken updatering av USB-ernas drivrutiner eller foobar hjälper. Grejen är den att min dator känner av att den finns där, men så fort jag fösöker ladda över låtar eller spara inställninger på ipoden får jag felmedelanden (-36) - ja minus 36 inte endast 36.

jag har provat att sätta in iPoden i USB portarna bakom dator, men det gör heller ingen skillnad. foobar får jag inte att fungera eftersom ipoden inte syns i "my computer" som en enhet... nån som har något förslag? här är vad jag har:

AMD Athlon +3000 (eller nåt sånt...)
Windows Xp
SP2
VIA Usb enhanced host controller

jag vet inte riktigt mer vad jag behöver skriva ner för information.
vore tacksam för hjälp.
mvh

brennan

1
Bevaka tråden