Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ta bort låtar!?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

yo! har ett litet problem..ja från nämligen inte bort min låtar från ipoden när ja har laktöver dom..när ja går in på min ipod idatan så från ja upp listan på alla låtar ja har på den men dom är skuggade å går inte att klicka på så man får inte bort dom?!?

vet nån hur man kanske kan göra annars?

Mvh makkan.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-06-22 18:46

automatisk eller manuell synkning av biblioteket?

Ursprungligen av erik:

automatisk eller manuell synkning av biblioteket?

automatisk

Ursprungligen av makkan pakkan:

automatisk

Jag tror du måste ha manuell. Tryck på ipod ikonen till vänster under bibliotek lr nåt. När du har gjort det kommer en ny ikon upp nere till höger på itunes där det är en bild av en ipod. Tryck på den så får du upp en ny ruta och markera manuell istället för automatisk.

Obs. att när du har manuell kan du både före över låtar 1 och 1 eller alla samtidigt. För att få över alla låtar samtidigt dra du från biblioteks ikonen till vänster ner till din ipod ikon till vänster.

Mvh:anonym111

Ursprungligen av anonym111:

Jag tror du måste ha manuell. Tryck på ipod ikonen till vänster under bibliotek lr nåt. När du har gjort det kommer en ny ikon upp nere till höger på itunes där det är en bild av en ipod. Tryck på den så får du upp en ny ruta och markera manuell istället för automatisk.

Obs. att när du har manuell kan du både före över låtar 1 och 1 eller alla samtidigt. För att få över alla låtar samtidigt dra du från biblioteks ikonen till vänster ner till din ipod ikon till vänster.

Mvh:anonym111

Du ska aldrig tro, du ska veta

Det su skriver stämmer mycket bra, använd manuella "synkningen" för att ta bort och lägga till spår...

1
Bevaka tråden