Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
ljudböcker? nej jag har inget sånt på min ipod. det är böcker som läses upp av någon va?
jag använder bara ipoden för att lyssna på musik, inge annat.
du skrev "ql"... vad är det?
ska du skippa album också?
mm det är det, ne ja har inte så mkt sånt heller men ja testade ladda hem en för ett tag sen som jag tänkte ta med den när ja åker till turkiet om ett par dagar. om du utar q som det låter så blir det ku och lägger till l så blir det kul. ne men du kommer in i album efter artist lr? det är lättare att hitta om du har det
mm det är det, ne ja har inte så mkt sånt heller men ja testade ladda hem en för ett tag sen som jag tänkte ta med den när ja åker till turkiet om ett par dagar. om du utar q som det låter så blir det ku och lägger till l så blir det kul. ne men du kommer in i album efter artist lr? det är lättare att hitta om du har det
nej efter "artist" så kommer "alla" och sen listas alla låtar.
jag har inte "album" på.
nej efter "artist" så kommer "alla" och sen listas alla låtar.
jag har inte "album" på.
Vadå "alla"? du väljer alltså artist vad kommer sen kommer det inte upp en meny där du väljer album från den artisten du valde? eller står det bara alla o sen alla låter med den artisten för då har du inte skrivit i något album lr?
Vadå "alla"? du väljer alltså artist vad kommer sen kommer det inte upp en meny där du väljer album från den artisten du valde? eller står det bara alla o sen alla låter med den artisten för då har du inte skrivit i något album lr?