Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har nu 12:30 gått igenom alla som skrivit på 99mac/Göteborg och sänt ett mezz med länken till denna flash, hoppas dom läser sin post... tror jag hittade ca: 30-40 adresser, några hade inte ikon för att kunna mezza dom - tyvärr.
Hur gör vi för de som inte läste mailen - en lapp på Klaras dörr ??? Jonaz ???
citera:Skapades ursprungligen av: hedelina: Jag ogillar er ovana att lägga träffarna på samma dag som Nefertiti har BRA spelningar. Räkna sålunda inte med mig denna gången heller :/
Men ha det goddamn kul!
Går du till Nef kl 19.00? iofs är personalen djäkligt trevlig, men är det inte ballare att gå dit när det "drar igång"? Du hinner lätt med en bärs eller drink med oss innan...
citera:Skapades ursprungligen av: hedelina: Jag ogillar er ovana att lägga träffarna på samma dag som Nefertiti har BRA spelningar. Räkna sålunda inte med mig denna gången heller :/
Äsch, du vill inte visa dig utan skägg. Säg som det är.
Fast jag måste jobba över idag. Håller på med Volvos årsredovisning som skall tryckas i morgon. Hinner kanske att slinka förbi senare om någon är kvar då...
citera:Skapades ursprungligen av: Kenneth Pilo: ]Äsch, du vill inte visa dig utan skägg. Säg som det är.
Skägget följer varje steg jag tar. Vad tror du om mig? ^_^
Nä, jag ska inte till Nef vid sju men Ursula-uppladdningen börjar tidigt med flickvän, "Supa Sista" och hembakad veganpizza.
Nästa träff kanske kan vara på en annan veckodag än onsdag?