Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Anapod - Bättre än iTunes??

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som använt det där Anapod?

Kollade på några Screenshots från hemsidan, och det verkade rätt okej.
Ska man svika iTunes och testa något annat?
Personligen tycker jag att iTunes verkar aningen konstigt (Men får iPod:en ikväll, så det återstår att se hur det är med överföringen) Jag har provat iTunes några dagar..

Ursprungligen av Gone_Away:

Är det någon som använt det där Anapod?
Kollade på några Screenshots från hemsidan, och det verkade rätt okej.
Ska man svika iTunes och testa något annat?
Personligen tycker jag att iTunes verkar aningen konstigt (Men får iPod:en ikväll, så det återstår att se hur det är med överföringen) Jag har provat iTunes några dagar..

Finns massor med alternativ som är bättre ur någon aspect och sämre ur ett antal andra...
Det är väl upp till vad man tycker är viktigt, men iTunes är en mycket kompetent och allsidig kompromiss som rimligen passar de flesta bäst (även om det är lite poppis att klanka på iTunes ).

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-07-06 11:42

Jag flyttade inlägget till en ny tråd, då den gled iväg från ämnet något.

Som du säkert läst i recensionen här på iPod.se så vänder sig nog Anapod mest till den som dels inte vill installera/inte gillar iTunes, dels till de som saknar möjligheten att föra över låtar via Utforskaren.

Jag gillade själv inte iTunes i början, tyckte det var krångligt och jag kände inte att jag hade kontroll på biblioteket, därför köpte jag Anapod och använde enbart det ett tag. Så småningom har jag dock börjat uppskatta iTunes, och lärt mig hantera det, så nu använder jag inte Anapod så värst mycket. Det har dock kommit en del nya funktioner som är intressanta, så jag ska nog fixa en uppdatering till det...

Ursprungligen av Spyder:

Jag flyttade inlägget till en ny tråd, då den gled iväg från ämnet något.

Som du säkert läst i recensionen här på iPod.se så vänder sig nog Anapod mest till den som dels inte vill installera/inte gillar iTunes, dels till de som saknar möjligheten att föra över låtar via Utforskaren.

Jag gillade själv inte iTunes i början, tyckte det var krångligt och jag kände inte att jag hade kontroll på biblioteket, därför köpte jag Anapod och använde enbart det ett tag. Så småningom har jag dock börjat uppskatta iTunes, och lärt mig hantera det, så nu använder jag inte Anapod så värst mycket. Det har dock kommit en del nya funktioner som är intressanta, så jag ska nog fixa en uppdatering till det...

Okej, ber om ursäkt om jag lägger i fel trådar, Är ny användare..
Jag får helt enkelt prova mig fram, har båda anapod och iTunes installerat, och får ipoden ikväll

Tack för svaren!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-07-06 23:12

Lycka till!

Jag testade versionen man kunde ladda ner.. mycket intressant program.
Mitt absoluta favorit är ju Ephpod ju enklare desto bättre.
Bäst hade varit om man kunde gjort som de vanliga mp3spelarna att man fick upp en enhet i "den här datorn" sen enkelt bara förde över musiken den vägen
utan att fippla med en massa playlists o bajs.

itunes gör ipoden bättre. fattar inte varför så många klagar. itunes är bra!

1
Bevaka tråden