Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Batteri

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej jag funderar på att köpa en iPod Mini, men undrar vad det är för skillnader mellan 4gb och 6gb? är det bara utrymmet och batteritiden som förbättras? sen så undrar jag om man ska vänta med att köpa en mini om dem skulle komma med någon ny generation inom en snar framtid?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-21 17:09

Där står det up to 18 hours, alltså så är det inte 18 tim på den vanliga minin. eller har jag fel?

Ursprungligen av afropojken:

Där står det up to 18 hours, alltså så är det inte 18 tim på den vanliga minin. eller har jag fel?

iPod Mini G2 har förlängd batterikapacitet och utrymem skrivet på baksidan och matchande färg
på hjulet... annars är det ingen annan skillnad

Kan också tilläggas att det bara är iPod Mini 2G som säljs nuförtiden (både 4GB- och 6GB-versionen alltså), så de har samma batteritid (18 timmar).

härligt det var det jag ville veta. Men vet man när dem ska släppa G3 mini? kommer det bli nått i höst för då väntar jag med att köpa.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-24 13:54

jag är skeptisk till att det skulle komma en G3 i höst, i och med att G2 nyss kom... kanske nästa höst.
skulle tro att apple vill hinna tjäna pengar på sina nuvarande modeller innan de börjar slänga ut nya.

1
Bevaka tråden