Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Manuell vs. Automatisk synk

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-22 06:07

Nu gäller det.
Skaran är uppdelad i två läger - de som synkar sitt bibliotek manuellt, och de som synkar automatiskt.
Låt oss få lite klarhet i fördelningen

Jag vill inte komma in här och förstöra omröstningen med inlägg, MEN.. hur lyckas man med växelvis synkning när iTunes tar bort låtar som jag lagt in manuellt och inte ligger i biblioteket?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-23 13:24
Ursprungligen av martin_ljunggren:

Jag vill inte komma in här och förstöra omröstningen med inlägg, MEN.. hur lyckas man med växelvis synkning när iTunes tar bort låtar som jag lagt in manuellt och inte ligger i biblioteket?

självklart har man inte båda samtidigt. ibland kanske man har taskigt med diskutrymme pga att man sparar filer på hårddisken - då kan man köra manuellt även om man annars kör automatiskt.
kändes bara som ett vettigt alternativ då det säkert finns folk som inte enbart synkar på det ena viset 24/7.

Man kanske vill tömma sin iPod utan utan att göra en återställning... Eller något annat.
Själv föredrar jag i alla fall manuell bara för att jag har mer musik på datorn (och i mitt iTunesbibliotek) än min iPod får plats med.

1
Bevaka tråden