Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Göra min kära pod lite mer personlig

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-07-26 14:59

Tänkte bara höra om det finns något program eller så för att kanske ändra menyfärger och text färg eller lägga in en frän bild som bakrund någonstans i poden allt för att göra den lite mer personlig eller får jag stå ut med Appels urtråkiga design av menyerna?

Nej det finns det inte. Det är apple som tillverkar mjukvaran i ipoden och ingen annan så du får leva med hur allt ser ut.

  • Medlem
  • 2005-07-26 15:58

hmf, jo det vet jag men tänkte om dom hade varit så fiffiga att kanske släppa något prog eller liknade för att man ska få det lite trevligare när man färdas mellan alla dom olika menyerna :/

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-26 17:04
Ursprungligen av Stryy:

Tänkte bara höra om det finns något program eller så för att kanske ändra menyfärger och text färg eller lägga in en frän bild som bakrund någonstans i poden allt för att göra den lite mer personlig eller får jag stå ut med Appels urtråkiga design av menyerna?

jo, iPodwizard tror jag det heter. inofficiellt och nollar förmodligen garantin, men det ska finnas en guide här på forumet om du söker.

Ursprungligen av erik:

jo, iPodwizard tror jag det heter. inofficiellt och nollar förmodligen garantin, men det ska finnas en guide här på forumet om du söker.

Du kan göra en massa saker med din iPod. Allt från att byta några få bilder och fonter till att lägga in linux i den (podzilla). Externt finns det massa saker tex. snygga skins hos decalgirl.com, göra baksidan till borstat stål och så vidare. Jag kan recommendera programmet Ipodwizard för enklare mjukvarugrejer (ipodwizard.net) .. men leta runt lite så hittar du en massa saker du kan göra.

www.ipodhacks.com, www.ipodloundry.com, ipod.hackaday.com ..osv..

1
Bevaka tråden