Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
jag får inte gopod att funka till min ipod color 20GB.
är det så att man behöver en ny version av gopod?
var hittar jag den isåfall?
jättetacksam för hjälp.
när jag installerar den hänger allt sig och jag måste återskapa programvaran, vilket ju leder till att allt på ipoden försvinner.
jag gjorde det med vilje...
på min första post´s rubrik såg det ut som att jag vile dela med mig av ett nytt volymprogram
på den andra klargjorde jag att jag behövde hjälp.
tack för din näsvishet.
/ niklas
blir nog lättast och smidigast om den första tråden tas bort då (om du inte hunnit få svar i den)..
skulle själv tycka det var enklast att få alla svar i en och samma tråd.
blir nog lättast och smidigast om den första tråden tas bort då (om du inte hunnit få svar i den)..
skulle själv tycka det var enklast att få alla svar i en och samma tråd.
niklasfors: du kan radera och editera i din egna trådar, gör det så slipper jag göra det.
man ska INTE formatera iPoden med hjälp av windows eller dylikt. använd Apples mjukvara för att göra det.
jag skall inte dubbelposta i fortsättningen, jag tänkte inte på att radera mitt gamla inlägg.
jag har en mac dator.
är det någon som vet hur man får bort volymspärren på en ipod 20gb colour?
om jag inte minns fel ska det med en macformaterad iPod fixas bara genom att man tar bort en spärr-fil genom finder. vet dock inte om det fortfarande är så...
tror det skrivits om det en del här, så testa att söka.
vore smidigt om det var så enkelt med pc-format också.
om jag inte minns fel ska det med en macformaterad iPod fixas bara genom att man tar bort en spärr-fil genom finder. vet dock inte om det fortfarande är så...
tror det skrivits om det en del här, så testa att söka.
vore smidigt om det var så enkelt med pc-format också.
GoPod funkade utmärkt på min 4G 20GB, men den nya Photo 60GB går inte alls, jag får samma problem som den ursprunglige postaren.
Kollade runt lite på poddens filstruktur och hittade inte någon fil som hette något med volymspärr (som det fanns förut). Kan det vara så att Apple har gjort om filstrukturen så att GoPod och liknande program inte ska fungera?