Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Garanti, sena nätter och inkompetent support

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja, då har jag fått uppleva Gios sammanbrott.

Jag talar förstås om min iPod Mini, igår när jag skulle starta honom kom den ökända mappen med utropstecken upp.
Jag satt säkert i 5h för att försöka hitta felet och åtgärda detta, jag ville inte behöva skicka in honom på reparation.

Klockan blev 3 på natten och jag beslutade mig för att gå och sova. När jag vaknade, (07:00) gick jag ut och sprang och badade och precis 08:00 ringde jag Apple Support för att höra deras åsikt.
När jag hade förklarat mitt problem grundligt fick jag frågan om den var på "hold".
Jag insåg att supporten bara hade slösat min tid och frågade istället vad en reparation skulle kosta. Han bad mig uppge mitt serienummer och till min stora glädje hade jag garanti kvar.
Jag tackade och bugade, tog första bästa tåg in till stan, traska in på inLife och bad dem skicka iväg Gio till kremering, lunchade med vännen och spelade sedan golf.

Nu sitter jag här och väntar på min nya iPod Mini, undrar vad den ska heta, kanske Dolly...
Jag ska ha kvar plasten runt henne, och använda min nybeställda iPouch (vit).

Det var mödosamt men lärorikt.

När den där loggan dyker upp för mig pluggar jag bara in min iPod i vägguttaget så funkar den sen igen..

Plasten på är bäst

instämmer min vän.

1
Bevaka tråden