Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ICQ 3.2

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-09-23 20:16

ICQ 3.2

Ladda ner här!

Ett lättanvänt och överskådligt program för ICQ-användande...

Systemkrav: OS 8.6 - 9.2 samt OS 10.0

Filstorlek: 2,9 MB

(edit: ny version)

[ 04 November 2002, 23:05: Meddelandet ändrat av: Thomas ´´Clavius´´ ]

• Medlem
  • 2002-09-23 20:45

varför rapportera om detta?
det va´ väl inte direkt igår det släpptes. eller har jag fel?
jag har hursomhelst 3.1a47, fast jag använder proteus

Ja varför tipsar du inte om 3.1a47?? Den är ungefär 1000 ggr bättre!

"Split message window" ensamt gör att det inte finns någon anledning för nån att köra 3.02. Och att man kan se när den andre skriver är ju också väldigt trevligt. Och den är stabilare än nånsin också. Och den har bättre message history. Och den har... osv.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-09-23 21:32

Meningen med "Filarkivet" är ju att ha en slags "databas" av program och uppdateringar..såhär i början är det väl oundvikligt om en och annan "gammal" uppdatering kommer med!

Bra om ni säger till att det finns nyare versioner - då ändrar vi direkt!!!

(Glöm inte heller att det finns många användare som inte sitter på det senaste systemprogrammet och därför heller inte alltid kan köra den senaste versionen av resp. program....)

[ 23 September 2002, 21:34: Meddelandet ändrat av: Thomas ´´Clavius´´ ]

Ja jag ser inget fel i att tipsa om program även om det var ett tag sedan de uppdaterades. Just i fallet med ICQ så är den nya alphan så mycket bättre att det var tvunget att poängteras extra!

• Oregistrerad
  • 2002-09-28 16:50

uhm, det går ju inte så bra att skicka filer med icq. I versionen innan, så kunde jag skicka filer, men ingen kunde skicka till mig. Nu är det tvärtom, när jag föesöker skicka så stannar den, helt utan naldning, 9 gånger av 10. Lite störigt.

Nu finns en ny version ute: 3.2b5!

Ladda hem här:
http://ftp.icq.com/pub/ICQ_Mac/icq_mac_3.2b5.sit

(Notis: jag tog bort en annan tråd som tog upp samma sak som denna och ytterligare en)

Härligt Jon, bra att nån städar upp lite!

1
Bevaka tråden