Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söker iPod-användare i Norrköpings-/Linköpingstrakten

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-08-19 04:20

Hej alla!
Kanske fel forum för detta ärende, men jag hittade inget lämpligare.

Jag bor i Skärblacka, och söker kontakt med någon i trakten. Typ Norrköping-Linköping-Finspång.

Försökte med sökfunktionen, men hemorten förefaller inte ingå i de sökbara fälten. Ej heller listas den i medlemslistan. (Om jag fått det om bakfoten, tala i så fall gärna om hur man gör!)

Bor du i trakten, eller vet någon som gör det?
Maila gärna manny@corvettemagasinet.se, eller ring 011-590 30 (kl 0-24), om du inte vill svara här.

• Medlem
  • 2005-08-24 13:38

Jag bor i Linköping...

Jag bor i Linköpnig där jag pluggar på universitetet (civ. ing). Jag tycker ditt projekt låter intressant, maila mig gärna och berätta mer:

zvard@stunet.se

/Carl

Ursprungligen av Manny:

Hej alla!
Kanske fel forum för detta ärende, men jag hittade inget lämpligare.

Jag bor i Skärblacka, och söker kontakt med någon i trakten. Typ Norrköping-Linköping-Finspång.

Försökte med sökfunktionen, men hemorten förefaller inte ingå i de sökbara fälten. Ej heller listas den i medlemslistan. (Om jag fått det om bakfoten, tala i så fall gärna om hur man gör!)

Bor du i trakten, eller vet någon som gör det?
Maila gärna manny@corvettemagasinet.se, eller ring 011-590 30 (kl 0-24), om du inte vill svara här.

Bakgrund:
Jag förbereder ett projekt med iPod, med användande av proffessionella radiosändare i Corvette (ett motorfordon), som t ex Newer Techs nya sändare med dock-anslutning som (både laddar och) tar digitalsignalen direkt från dock, istället för den sämre (analoga audiofrekvensen) via hörlursutgången, typ iTrip m fl.

• Medlem
  • 2005-08-24 17:17

Lkpg

Jag bor med i Linköping. Jobbar i stan.
Jag kan med tänka mej att delta/ställa upp på dettta projekt.
Du når mej på himpas@hotmail.com
Hör av dej för telenummer.

• Medlem
  • 2005-08-29 04:08

Tack alla, jag har nu hittat mina "lokala iPod-polare".

• Medlem
  • Norrköping
  • 2005-08-29 12:22

Hoh.

Ursprungligen av Manny:

Jag då

Nrkpg !

[[email protected]]

Ursprungligen av Manny:

En till i Linköping.
Pluggar psykologi men älskar projekt av alla slag.(ex proj.led.)
Sitter endast på en Shuffle, väntar tålmodigt på en 'stor' iPod utan mekaniska delar

Skrik till om jag kan hjälpa till.

/Magnus

1
Bevaka tråden