Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hur ställer man in iPoden i "hårddiskläge"?. Så man kan föra över anteckningar, kontakter m.m. Har tittat i medföljande "kom-igång-manual" men hittade inget där...
Hur ställer man in iPoden i "hårddiskläge"?. Så man kan föra över anteckningar, kontakter m.m. Har tittat i medföljande "kom-igång-manual" men hittade inget där...
Du går in i iPod alternativ i iTunes, där kryssar du i den rutan som heter "använd som hårddisk" (eller liknande).
Du går in i iPod alternativ i iTunes, där kryssar du i den rutan som heter "använd som hårddisk" (eller liknande).
Hoppas ditt problem löstes!
Det går inte att klicka i den rutan :(. Den är "oklickbar" alltså. Jag kan kryssa i alla rutor förutom den! Vad ska jag göra för att få det att funka? Tacksam för hjälp!
jag vill också veta!
är fem min ifrån att gå och lämna tillbaka skiten. i-tunes är fascistprogrammet från helvetet. var enklare att släpa med sig alla skivor.
Jag gav just bort en iPod mini till min flickvän. Eftersom hon ville att jag skulle göra i ordning den åt henne lekte jag lite med inställningar. Ej heller på hennes gick det att kryssa i rutan för aktivera Hårddisksläge, dock gick det bra att kolla på den direkt i explorer. Där kunde jag enkelt skapa nya mappar och lägga dit vad jag ville.
Så jag tror att Spyder har rätt i att den kommer med det läget aktiverat redan vid leverans.