Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

CKHDSK-problemet kanske löst?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Statistiskt sett borde det vara helt ett gäng av er som liksom jag har problem med ett felmeddelande som dyker upp VARJE gång jag haft Ipoden kopplad till datorn och tar loss den. I USA är det MYCKET vanligt förekommande (min är köpt där).

Problemet beskrivs utförligt här:
http://forums.ipodlounge.com/showthread.php?s=&threadid=73012

Någon som har lyckats bli av med problemet genom att köra den senaste Ipod Updater?

På tiden att de tar tag i det här problemet. Fattar inte hur en dyr, extremt haussad och i övrigt genomtänkt produkt kan säljas med fel av den här sorten....

// Fnulan

Ursprungligen av Fnulan:

Statistiskt sett borde det vara helt ett gäng av er som liksom jag har problem med ett felmeddelande som dyker upp VARJE gång jag haft Ipoden kopplad till datorn och tar loss den. I USA är det MYCKET vanligt förekommande (min är köpt där).

Problemet beskrivs utförligt här:
http://forums.ipodlounge.com/showthread.php?s=&threadid=73012

Någon som har lyckats bli av med problemet genom att köra den senaste Ipod Updater?

På tiden att de tar tag i det här problemet. Fattar inte hur en dyr, extremt haussad och i övrigt genomtänkt produkt kan säljas med fel av den här sorten....

// Fnulan

Hittills har jag inte fått några felmeddelanden sedan den senaste uppdateringen så jag hoppas innerligt att problemen är över nu. Fast "man ska aldrig säga aldrig", men jag hoppas i alla fall.
Konstigt nog skrevs det ingenting om det på uppdateringen, det är ju ett ganska stort fel så man tycker att det borde stå någonting om det om dem nu har rättat till det... hmm
Jag kan tillägga att min iPod också är köpt i USA.

Låter bra; då ska jag också köra uppdateringen!

// Fnulan

Någon mer som lyckats bli av med problemet genom att köra uppdateringen?

// Fnulan

1
Bevaka tråden