Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipoden kommer ej fram på datorn?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag sätter in laddnings sladden i datorn och sen i ipoden så varken laddas den eller startas itunes. Det ända som händer är att äpplet (bilden) kommer fram och går bort efter några sekunder och sen kommer den tillbaka igen och försvinner , så håller de på hela tiden. Någon som kan hjälpa mig??

Tack på förhand!

Hejsan! Jo jag tror att du ska se över dina usb portar, låter precis som ett sånt problem. prova att plugga in någon annan usb apparat och se om den funkar. Och om den nu skulle göra det så kan det vara att du inte har instalerat rätt drivrutiner till ipoden. Och om det är fel på usb porten så kan du gå in på [ kontroll panelen ] - [ System ] - [ Maskinvara ] - [ Enhetshanteraren ] Och se om du har någon usb port instalerad och akriverad. Om du har det instalerat och akriverat så kan du felsöka usb porten. Eller kansek kan du kolla om du kan öppna Itunes och söka den manuelt. Det finns säkert fler sätt att prova men det här är vad jag kommer på =D

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-08-30 00:26

testa att köra en reset (Menu + mittenknapp) tills spelaren har startat om helt.
haha, det är fasen mitt stalltips på allt

1
Bevaka tråden