Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min Ipod mini är död! Hjälp tack!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-08-30 22:36

Hejsan. Jag har haft min Ipod mini 4GB i cirka ett halvår, knappt. Jag har aldrig tappat den eller utsatt den för väta. Jag tar väldigt väl hand om den. Idag när jag var ute ville jag byta låt och plötsligt hängde den sig och jag försökte stänga av den vilket jag också lyckades med. Jag lät den "vila" i cirka tjugo sekunder för att sedan starta den men dock utan resultat. Nu är det 4-5 timmar sedan detta hände och jag har fortfarande inte fått liv i den. Kopplar jag den till datorn händer inte ett skvatt; inget lyse, ingen reaktion från datorn..ingenting.

Jag blir väldigt frustrerad och vet inte vad jag ska ta mig till. Kanske kan ni experter hjälpa mig med mitt problem? Jag är extremt tacksam för all hjälp jag kan få!

P.S jaaa usb-sladden sitter i, hold-knappen är av och itunes ska funka som vanligt. Jag kan min Ipod ganska väl

Som sagt, tacksam för hjälp!

/Johan

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-08-31 19:06

Ingen reaktion alls, alltså? Eftersom du skriver att du haft iPoden ett halvår så är det ju garanti kvar på den, så jag föreslår att du ringer Apple.

  • Oregistrerad
  • 2005-08-31 21:10

prova med en reset.
jag tror det är menu+select på mini.

Jag fick min iPod mini i tisdags, och den har redan dött. Ska få en "ersättning" om några veckor. Vad innebär ersättning för dom? Om några veckor? Fyfaan.

låter tungt min är helt död nu efter 1½ år den dog när jag uppdaterade med den senaste programvaran skiten vill inte starta igen trots att jag provat med allt som går att göra!!:eek:

1
Bevaka tråden