Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HD sönder.

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-09-01 21:36

Tja.

Har haft min ipod 20 sen januari, men nu har den gått sönder, och eftersom jag har köpt den i USA så har jag bara 3 månaders garanti.. så jag måste köpa en ny!
Är det inte jävligt dålig stil att man köper en mp3spelare som ska vara den bästa som finns och sen går den sönder efter 8 månder... bara lägger av.. jag har nämligen aldrig tappat den eller ngt sånt. Jag har inte ringt supporten ännu, men ska göra det, och då hoppas jag att dem tänker laga den åt mig, för detta är sjuligt dåligt!

eller vad tycker ni?

  • Medlem
  • 2005-09-02 13:42

De flesta iPod användare har tydligen haft problem med maskinvaran efter några månader... så man börjar ju undra. Tur att jag inte haft problem med min Shuffle än så länge.

Apple säljer miljontals ipod och självklart kommer alla inte att vara fel fria. Även andra tillverkare får reparera trasig produkter då och då. Eftersom prylar går sönder så ska man absolut inte köpa prylar från utlandet eftersom det kan bli strul med att få dom fixade och sånt. Därför får du bita i det sura äpplet(lol)

1
Bevaka tråden