Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej!
Jag har använt PC men ska få min ibook G4 nästa vecka. Kommer det att bli några problem för min ipod när jag kopplar in den till ibooken? Jag vill såklart kunna överföra mina mp3or på ipoden till datorn. Finns det någon chans till att man kan göra detta?
Hej!
Jag har använt PC men ska få min ibook G4 nästa vecka. Kommer det att bli några problem för min ipod när jag kopplar in den till ibooken? Jag vill såklart kunna överföra mina mp3or på ipoden till datorn. Finns det någon chans till att man kan göra detta?
Jag tror det är enklare om du bara kopierar över all musik via nätverket från PCn till iBooken, eller så tar du och använder programmet Podmanager och tar över all musik från iPoden till datorn.
Så om jag installerar antingen Podmanager eller Senuti på ibooken så kommer jag att kunna överföra mp3orna från ipoden? och jag behöver inte formatera om den?
När jag laddar ner Senuti får jag ingen vanlig installationsfil utan en dmg film, som jag inte kan öppna med något program alls....någon som vet hur dte funkar?
När jag laddar ner Senuti får jag ingen vanlig installationsfil utan en dmg film, som jag inte kan öppna med något program alls....någon som vet hur dte funkar?
Senuti är för mac, ej PC..
skulle du ha en mac med os x så är det bara dubbelklicka på filen och vänta tills att den lagts på skrivbordet.