Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

vad ska man göra åt distande bas?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

det här med distande bas verkar vara ett känt problem,, men är det så att alla ipod mini är sånna eller är det fabrikations fel på vissa bara? är det bara o skicka in den o få en ny lr vad?

gjorde misstaget att beställa från applestore, det hade ju vart lättare nu om man köpt den i en affär

Ursprungligen av lierjung:

det här med distande bas verkar vara ett känt problem,, men är det så att alla ipod mini är sånna eller är det fabrikations fel på vissa bara? är det bara o skicka in den o få en ny lr vad?

gjorde misstaget att beställa från applestore, det hade ju vart lättare nu om man köpt den i en affär

vad är distande bas?

Ursprungligen av lierjung:

Tjena!

(jag har inte mini, brorsan har mini, jag har 20gig och nano)

Distande bas kommer bara om man ändrar i EQ till tillexempel basboost och använder orginal hörlurarna... jag tror de är för tungdrivna.. om jag spelar nån fet bas låt med mina KOSS the plug eller mina sennheiser HD200 så är basen inte distande och då brukar man inte ens behöva köra eq i Bas boost för att få en RIKTIGT fet bas!!!!

mvh jacob (nano e bäst)

1
Bevaka tråden