Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lanyard Headphones för Nano

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Bara jag som tycker att det var lite dumt att Lanyard Headphones som Apple Store säljer för IPod Nano är vanliga IPod lurar som hänger runt halsen? De borde ha varit inner-ear som t.ex. sony lurarna och koss "the plug".
De borde också finnas i vitt och svart. Då hade man ju lätt köpt dem .

Det verkar ju också så att vi som beställde svart IPod Nano kommer att få vita lurar...

Ursprungligen av hamonio:

Bara jag som tycker att det var lite dumt att Lanyard Headphones som Apple Store säljer för IPod Nano är vanliga IPod lurar som hänger runt halsen? De borde ha varit inner-ear som t.ex. sony lurarna och koss "the plug".
De borde också finnas i vitt och svart. Då hade man ju lätt köpt dem .

Det verkar ju också så att vi som beställde svart IPod Nano kommer att få vita lurar...

ja det får ni

Ursprungligen av hamonio:

Bara jag som tycker att det var lite dumt att Lanyard Headphones som Apple Store säljer för IPod Nano är vanliga IPod lurar som hänger runt halsen? De borde ha varit inner-ear som t.ex. sony lurarna och koss "the plug".
De borde också finnas i vitt och svart. Då hade man ju lätt köpt dem .

Det verkar ju också så att vi som beställde svart IPod Nano kommer att få vita lurar...

Håller helt klart med! Det måste vara "inner-ear lurar=). Som du säger så hade The Plug eller sonys lurar passat perfekt! Om det kommer en lanyard med sådan liknande lurar köper jag den direkt!

Apple har väl ett par lurar som liknar sonys inner-ear lurar? Bara för apple att smacka på dom istället för orginalrularna.

W.

Lanyard-lurar

Köpte ett par Lanyard till nanon. ena luren tappade basen och typ halva volymen samma dag. Fick naturligtvis pengarna tillbaka för det var sista paret. Är mycket tveksam om jag köper nya..

Ursprungligen av dalmobossen:

Köpte ett par Lanyard till nanon. ena luren tappade basen och typ halva volymen samma dag. Fick naturligtvis pengarna tillbaka för det var sista paret. Är mycket tveksam om jag köper nya..

Köpte ett par Lanyards idag, funkar fint. Håller dock med om att det borde vara bättre lurar. Gillar starkt Sony EX71 (Sonys motsvarighet till The Plug)

Sen är ju inte Lanyard helt gratis heller? :rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2005-11-15 06:52

Lanyard lurarna är ruggigt snygga. Dock är de hutlöst dyra i förhållande till vad man får. Inte ens om man hade haft Apples egna in-ear lurar i dom hade det varit värt 375kr. Tycker det är synd för jag vill gärna ha lanyard lösningen, men pga de dåliga lurana så köper jag inte dom.
Vill även lägga till att The plug är verkligen inte några bra in-ear lurar. Sony ex71 är mycket bättre. Dock finns det bara ett alternativ om man vill ha in-ear, Shure lurarna!

Mmm... iPods snäckor är väl inte mina favoritlurar, men Lanyard är grymt skönt att ha om man är ute och går eller sitter och jobbar vid bordet, rekommenderar dem ändå!

Stör mig på att man inte kan använda andra (ickeoriginal) lurar med halsrem utan att köpa ett silikonskal. T.ex. dessa:

går ju göra en egen ögla att fässta såna eller en halskedja lr nått liknande i,
Ta en ipodslad som man kopplar ipoden til datorn med. Ta bort själva sladden och spara kontakten som man fäster i nanon.
Lacka kontakten om du vill. Borra håll och trä in en nyckelring.
Borde ju gå har inte testat men

Hehe
joo... borde funka
att jag inte tänkte på de

1
Bevaka tråden