Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod nano + mobiltelefon?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jo det är så här att jag funderar på att beställa en ipod nano. Och jag tänker ha den i fickan tillsammans med mobiltelefonen. Så jag undrar om de tar skada av varandra? Till exempel att batterierna påverkar varandra eller något liknande? Att mp3-spelaren inte bör utsättas för strålning eller liknande?

Kanske något konstig fråga men hoppas ni förstår hur jag menar

Det är ingen fara med strålning eller något sånt, förutom att det kan bli konstiga ljud i mp3:n när man lyssnar, men detta är inget som skadar mp3:en och det kommer bara ibland. Det kanske bara gäller mp3 med radio inte säker. Men det är iaf helt ofarligt och stör nästan inte alls.

Det enda att oroa sig för är att iPoden kanske kan bli repad om den ligger bredvid mobilen.

När du beställer så kommer den inpackad i genomskinlig plastförpackning som är till viss del återslutningsbar. Den har jag på min Nano och tror inte att jag kommer ta bort den. (från början är det text mitt i skärmen, men vänder man på plasten så är det inte i vägen)

1
Bevaka tråden