Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leveranstid iPod nano + tillbehör

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Botkyrka
  • 2005-09-17 12:53

Någon som har beställt iPod nano tillsammans med något tillbehör och som därför har lite koll på leveranstid? Jag ska köpa en nano och funderar starkt på lanyard hörlurarna. Jag antar att apple kommer skicka hela klabbet som ett paket och är därför lite nyfiken på hur detta påverkar leveranstiden. iPoden skall ju skeppas inom 5 dagar och lurarna inom 4-6 veckor. innebär det att jag får vänta en hel månad innan dom skickar paketet? Finns det någon affär i stockholm som har lurarna till vettigt pris?

  • Oregistrerad
  • 2005-09-17 13:19

Vet inte om de skickar i ett paket. Gör dom det får du vänta säkert en månad. Har själv beställt lanyard lurarna men det gjorde jag i den lokala applestore butiken.

  • Medlem
  • Botkyrka
  • 2005-09-17 13:28
Ursprungligen av joni:

Vet inte om de skickar i ett paket. Gör dom det får du vänta säkert en månad. Har själv beställt lanyard lurarna men det gjorde jag i den lokala applestore butiken.

finns det nån lokal applestore i stockholm? vart ligger den i såna fall?

  • Oregistrerad
  • 2005-09-17 15:29

http://www.macsupport.se/?page=16&l=,0,38
ingen aning om var det ligger... men det finns i stockholm iaf

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-09-17 15:56

Separata försändelser

Jag har beställt nanon och dockan i samma beställning och fått delleverans av nanon (kom i måndags) och jag har just fått leveransmeddelande om att dockan är skickad också. Men jag ringde till Apple Store och sa särskilt till om att de skulle skicka dem i separata försändelser, vilket de iofs sa skulle vara deras standardförfarande nu i början enligt något internt PM...

Tänte först beställe nano + tubes fodralen. Men de gick minsann inte att skicka i delleverans. Så jag avbeställde det.

1
Bevaka tråden