Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vit någon?

Tråden skapades och har fått 51 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag undrar, ni som köpt eller kommer att köpa nanon, vilken färg har ni? Är jag den enda som sitter och väntar på en vit?

  • Medlem
  • 2005-09-17 22:00

Jag har beställt en svart, jag tycker den ser snyggast ut helt enkelt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-09-17 22:21

Kommer beställa en vit, troligtvis utan gravering.

Jag har en svart.

Okej Jag har nämligen fått intrycket att nästan alla beställer svarta. Kanske beror på att många här redan haft en vanlig vit och vill ha variation?

Väntar på min vita, inte sett röken av den

  • Oregistrerad
  • 2005-09-18 00:08

Blir en vit på tisdag. iPods ska vara vita. Jos är svarta.

Jag väntar också på en vit. Kommer i veckan.

  • Oregistrerad
  • 2005-09-18 10:31

Ja, jag har också beställt en vit.

  • Medlem
  • 2005-09-18 11:49

Har också beställt en vit med graveringen "Stolen music inside" Längtar

Hehe nice, då var det inte bara jag som beställt vit da

har min vita i handen på måndag

Hoppas jag får min vita på måndag också, ligger i Örebro nu. Varför har det tagit så mycket längre tid att få dom vita?.

Ursprungligen av DrPepper:

Hoppas jag får min vita på måndag också, ligger i Örebro nu. Varför har det tagit så mycket längre tid att få dom vita?.

Kanske majoriteten väljer svarta, så att de kör ut svarta oftare från fabriken för att kunna få ut alla? De vita är efterfrågas då inte lika mycket och måste vänta längre innan de kan skickas iväg. Bara en teori det här.

tror det har tagit samma tid för mig att få min vita graverade som andra som har tagit svat graverad, va bar jag som var klantig och inte var hema när TNT levererade i fredags. Skulle precis tagit en vecka om jag hade varit hemma då.

Beställde min den 8:e å väntar fortfarande, börjar bli lite små grinig.

  • Medlem
  • 2005-09-18 15:48

har inte heller fått min vita som jag beställde den 8onde. måste bero på att vi bor norr om sthlm ;D (östersund här). btw graverade min med "Torrentbytes.net The cheapest music"

Ursprungligen av G-M:

har inte heller fått min vita som jag beställde den 8onde. måste bero på att vi bor norr om sthlm ;D (östersund här). btw graverade min med "Torrentbytes.net The cheapest music"

Coolt!

Själv beställde jag en vit med gravyren: Atheist

Beställde min den 9:e, är också grinig nu.

Beställde utan gravering i tron att den skulle dyka upp snabbare, men ikke.

Har beställt en svart med graveringen: All I want to do is love everyone

Har samma problem som er. Beställde en vit med gravering, på fredagen (9:e), tillsammans med en AirPort Express-basstation.

Den skickades i onsdag (fick mitt leveransbesked då), men paketet syns fortfarande inget i TNT-system. Kan det beror på att de skickas som två separata paket?

Ursprungligen av G.Lindqvist:

Den skickades i onsdag (fick mitt leveransbesked då), men paketet syns fortfarande inget i TNT-system. Kan det beror på att de skickas som två separata paket?

Har du ingen tracking-länk om du loggar in på store.apple.com?

Ursprungligen av bstark:

Har du ingen tracking-länk om du loggar in på store.apple.com?

Nada! Får kanske ringa till Apple imorgon om det inte uppdateras. Tycker det är grymt märkligt!

Nu på morgonen har det äntligen uppdateras, men jag fick gå via store.apple.com som bstark beskrev. Varför fungerar inte svenska Applestores tracking-länkar?

Arrive Terminal AMSTERDAM, NH, NL 18 Sep 2005 12:18

Konstig att ingeting har hänt sedan 9:e förens nu, och det är bara min iPod Nano som är skickad, väntar på en till order.

Jag ringde till TNT förut. Väldigt trevlig personal som sa exakt när jag skulle få min leverans. Så om ni väntar, RING! Kolla in www.tnt.se

Tråkigt bara att man inte är hemma när den kommer

Ursprungligen av CaptainFunk:

Jag ringde till TNT förut. Väldigt trevlig personal som sa exakt när jag skulle få min leverans. Så om ni väntar, RING! Kolla in www.tnt.se

Tråkigt bara att man inte är hemma när den kommer

Ah, angav du leveransnummer som du fått från Applestore?

Japp. Sen sa de när den var beräknad att komma.

Fan missade man inte TNT med 15min idag.

Nu har min vita äntligen kommit. Så glad man e

Hm, det står att min Ipod Nano skicka mha. KUEHNE & NAGEL, någon mer som fått det så? Kanske därför jag inte hittar något via TNT.

Min status just nu:

Shipment Picked Up (LONG HUA, CHINA) 13 Sep 2005 22:30
Depart Terminal (CNHON02) 14 Sep 2005 15:35
Arrive Terminal AMSTERDAM, NH, NL 18 Sep 2005 12:18
Out For Delivery AMSTERDAM, NH, NL 19 Sep 2005 10:46

Bevaka tråden