Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nano - Dina intryck

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-09-19 15:33

Tänkte vi kunde ha en tråd med samlade intryck av Nano jämfört med tidigare iPod-modeller.
Det jag främst upplevde är att basen är mycket bättre jämfört med min 4G 20Gb. Detta gällde med min Shure E3c-lurar. Jag blev väldigt positivt överraskad.
Jag tycker också att det verkar som de sänkt max på ljudnivån. Nu kan man ha på högsta utan problem vilket jag hade lite svårt för tidigare. Det kommer väl snart en fix för det dock.

• Medlem
  • 2005-09-19 16:14

Mina intryck är egentligen enbart possetiva. Det mesta med nanon känns mer välgjort än tidigare modeller. Skärmen känns mycket mer sammangjuten med resten av spelare (håll i en nano och en mini samtidigt så ser och känner ni). Dock gillar jag inte att den blir repig så himmla fort. Borde använt samma hölje som minin. Sen gillar jag möjligheten att kunna ta tiden. Perfekt när man springer med den, det nya armbandet är skönare än det till minin. Ljudet känns i klass med shuffelns. Kanske blir bättre med flash.

Får hem min andra nano imon. Den första hade ett litet glapp i dockkontakten som gjorde att man inte kunde lyssna och ladda den samtidigt. Den skickades idag och tnt hämtar den gamla imorgon. (bra service av apple)

Min första intryck när jag fick paketet var "-Den är så liten, mycket mindre än vad jag trodde", sedan dess har jag varit kär. Den känns inte i fickan, bra ljud, otroligt snygg och smidig precis som alla andra iPods.

• Oregistrerad
  • 2005-09-19 19:14

gud va smal den är! den där måste ja ha! (kollar snabbt i plånkan) snyft inga pengar
grät sedan hela torsdags kvällen....

Apple har tyvärr inte fixat problemet med basdistortionen när man använder equilizern. Det är tyvärr samma problem som på min mini.

• Oregistrerad
  • 2005-09-19 23:13

Den är ju jättegrym!!
Testade den i en butik, och även om jag förväntat mig att den skulle vara liten så var det svårt att tänka sig att den skulle vara SÅ LITEN!
Den är riktigt snygg tycker jag, och skärmen är ju riktigt härlig, iofs så har jag aldrig testat iPod photons skärm, men nanons är ju enastående.
Garanterat 5/5 poäng från mig

1
Bevaka tråden