Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes 5 och D-Link DSL-G604T

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hittade en PDF som beskriver problemet med tappad internetuppkoppling i samband med Itunes 5. Om man som jag kör trådlöst DSL-G604T så får man problem med sin uppkoppling när man uppgraderar till Itunes 5.0. D-link har släppt denna pdf filen för att kunna få igång det igen:
ftp://ftp.dlink.co.uk/dsl_routers_modems/dsl-g604t/DSL-G604T-Setup_For_Itunes_v5.pdf

Skall hem och testa det ikväll...

Det låter väldigt intressant eftersom jag också sitter med just den routern och fick problem med namn-dns'en. Dessvärre händer det inte så mycket mer än att det kommer upp ett nytt tomt fönster när jag klickar på länken och att det står "Finished FTP transaction". Var hamnade filen isåfall?

Ursprungligen av Signhild:

Det låter väldigt intressant eftersom jag också sitter med just den routern och fick problem med namn-dns'en. Dessvärre händer det inte så mycket mer än att det kommer upp ett nytt tomt fönster när jag klickar på länken och att det står "Finished FTP transaction". Var hamnade filen isåfall?

Har du Acrobat Reader installerat?
Hör av dig om du inte får rätt på det så kan jag skicka pdf-filen till dig istället!
PDF'en beskriver hur man kollar i logggen efter primär o sekundär DNS och sen anger det i nätverksinställningarna. Funkar för mig... Har installerat 5.01...
//Måryd

Jag lyckades ladda ner pdf'en när jag använde Internet Explorer som webläsare istället för Mozilla Firefox. Så nu är allt frid och fröjd.
Himla kul att det funkade för dig efter att du testat! Själv känner jag mig lite för feg för det just nu... måste samla mod ett tag först.

1
Bevaka tråden