Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mikrofon med minin

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kalmar
  • 2005-09-23 12:25

Är det sant att det itne funkar att koppla en mic till en mini, tex italk. Vad händer om jag gör det?

Ursprungligen av Queux1:

Är det sant att det itne funkar att koppla en mic till en mini, tex italk. Vad händer om jag gör det?

Det fungerar helt enkelt inte, så enkelt är det. Förresten, vart skulle du plugga in mikrofonen hade du tänkt?

Det är konstigt, man tycker det borde komma mikrofon till Mini också...

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2005-09-25 00:28
Ursprungligen av seattle:

Det fungerar helt enkelt inte, så enkelt är det. Förresten, vart skulle du plugga in mikrofonen hade du tänkt?

Jo på en italk så kopplar man den ju uppe på ipoden som på en itrip. itrip mini har ju samma kontakt som italk så jag bara antog att de skulle gå att plugga in i samma.

Ursprungligen av Queux1:

Jo på en italk så kopplar man den ju uppe på ipoden som på en itrip. itrip mini har ju samma kontakt som italk så jag bara antog att de skulle gå att plugga in i samma.

Ok, ok. Men du kan väl skriva igen när du fått det att fungera, det känns väldigt tveksamt om det skulle fungera men. . .

  • Oregistrerad
  • 2005-09-24 21:11

Hur är det ifall man kör Linux på en Mini och spelar in med Podzillan där, funkar iaf att använda en mic till hörlursutgången på en iPod G3 15gb och spela in röstmeddelanden.

1
Bevaka tråden