Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med USB-kabel

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan alla!

Jag lyckades på ett smidigt sätt att sopsortera min originalkabel som tidiningspapper i somras och är därför tvungen att köpa en ny sladd. Jag införskaffade en J.P's retractable hotsync. Problemet är bara att datorn hävdar att enheten (dvs min iPod mini) är okänd och således behövs drivrutiner. Med den gamla sladden så fungerade det alldeles utmärkt att ladda och föra över låtar, men nu känns den inte vid poden alls.
Lösning på problemet, behöver jag formatera om eller vad har jag för val?

Trevligt forum det här förresten

Ursprungligen av David S:

Hejsan alla!

Jag lyckades på ett smidigt sätt att sopsortera min originalkabel som tidiningspapper i somras och är därför tvungen att köpa en ny sladd. Jag införskaffade en J.P's retractable hotsync. Problemet är bara att datorn hävdar att enheten (dvs min iPod mini) är okänd och således behövs drivrutiner. Med den gamla sladden så fungerade det alldeles utmärkt att ladda och föra över låtar, men nu känns den inte vid poden alls.
Lösning på problemet, behöver jag formatera om eller vad har jag för val?

Trevligt forum det här förresten

Köpa en orginalsladd?

Ursprungligen av bengan_fbk:

Köpa en orginalsladd?

Jo, ny sladd löste problemet. Jag kan ju se till att varna för JP-sladden jag köpte. Testade den på ett flertal iPods/iPod minis och på ett flertal datorer (med olika os) utan att den ville fungera.

När allt kom till kritan så låg Apple Center närmare hem än elektronikbutiken och sladden fungerar utmärkt!

min dator hittar inte eneheten ipod

hej hopp.

min ipod har fungerat alldeles utmärkt förut....sen igår så bara NÄHÄ ville datorn inte hitta enehten...alltså ingen flyttbar disk....den laddar fortfarande batteriet men itunes hittar den inte heller....skumt va?

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!

1
Bevaka tråden