Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Misstag att köpa iPod

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har alltid tyckt om saker Apple gör, och tyckte att iPod var en riktigt cool pryl. Jag behövde en mp3-spelare, inte bara för att lyssna på musik, utan för att jag jobbar med musik och måste kunna ta med mig ofärdiga låtar o beats från kompisens dator hem, utan att behöva köpa CD-skivor hela tiden, och för att föra över beats från min producent till datorn i studion. Men, det kan jag ju inte! Finns det verkligen inget man kan göra för att bli av med kopieringsskyddet? jag vet inte vad jag ska mej till... känner mig så lurad som köpt en iPod jag egentligen inte har nån användningen av, det enda positiva är att den är snygg och cool.Men om den inte fungerar kanske jag lika gärna ska sälja den o köpa en som tillåter mig jobba oxå?
Finns det inget man kan göra? i annat fall, nån som vill köpa en repig 20gbarare?

  • Oregistrerad
  • 2005-09-24 13:24

Går det inte att köra Anapod istället för iTunes och överföra låtar emellan datorer? (någon som vet mer kanske kan förklara lite närmare).

Använder du Mac så prova Senuti för att få ut låtarna ur iPoden.

CopyPod verkar vara liknande till Pc, jag har dock inte provat det.

Ursprungligen av Johan Nilsson:

Använder du Mac så prova Senuti för att få ut låtarna ur iPoden.

CopyPod verkar vara liknande till Pc, jag har dock inte provat det.

Använde Macförut, sen formaterade jag till PC för det skulle tydligen funka för båda plattformerna?
Hur funkar de programmen? Kan man lägga över låtar från nån annans dator lr ej?

Ursprungligen av Janeway:

Använde Macförut, sen formaterade jag till PC för det skulle tydligen funka för båda plattformerna?
Hur funkar de programmen? Kan man lägga över låtar från nån annans dator lr ej?

Dom funkar som iTunes fast åt andra hållet.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-09-24 21:00

eller så kan man använda hårddiskläget...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-26 09:46

ja, detta är fullt möjligt, du måste bara ha "rätt" programvara eller köra i hårddiskläge

varför köpte du inte bara ett usb-minne om du inte ska använda den til att *"lyssna2 på musken ?

Man är lite smått dum i huvet om man köper en nano för att använda som usb-minne tycker jag... blir ju onödigt dyrt. Använd hårddiskläget, som någon här sa, då kan man inte lyssna på låtarna i iPoden men överföringar går lätt och smidigt.

hej..kan man spela in låtar i ipod mini???

inspeling på ipod mini??

hej...kan man spela in musi sj i ipod mini nån som vet??

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-27 14:14

menar ni som en diktafon då eller?

1
Bevaka tråden