Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac.app 1.0

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

99mac presenterar 99mac.app - ett program för våra Mac OS X-användare. Nu kan du alltid hålla dig uppdaterad genom vår klient som laddar ner nyhetsrubriker, tester, dagens diskussioner och nya inlägg. Programmet lägger sig uppe i menyraden till höger, för snabb och enkel åtkomst.

Med hjälp av den nya forumprogramvaran exporteras informationen i XML-format (RSS 0.92), som 99mac.app läser in och presenterar i din dator.

Observera att Mac OS X 10.2 eller senare version krävs. För att packa upp filen krävs också senaste versionen av Stuffit Expander.

Ladda hem 99mac.app v1.0 här!

[ 30. januari 2003, 11:28: Meddelandet ändrat av: Jon Adolfsson ]

Ny version ute!

Denna är av version 1.0.1.

Ladda hem 99mac.app 1.0.1 här.

För mer info se nyheten.

Version 1.0.2 ute.

Tanka hem 1.0.2

Faktiskt ingen ändring alls förutom den snygga ikonen vid 99reklam och 99musik

99reklam - expanderat

99musik - expanderat

Vad gäller PC versionen så är inget nytt.
Den hittas dock här. (usch pc - ska ni säga då)

Man kanske inte ska ge feedback i denna tråden? Men jag försöker ändå.. med 1.0.2 får jag inte upp några nyheter, jag får inte heller upp kö / sälj, nya inlägg osv (de som ligger ihop under nyheterna i din skärmdump). Det enda som kommer fram är 99reklam, 99musik och MacNN.
Jag har naturligtvis provat med att uppdatera och omstart.

Samma här!

• Medlem
  • 2003-06-26 00:32

jag ställde frågan här utan att få svar... :rolleyes:

Citat:

Skrevs ursprungligen av Sundevall
Man kanske inte ska ge feedback i denna tråden? Men jag försöker ändå.. med 1.0.2 får jag inte upp några nyheter, jag får inte heller upp kö / sälj, nya inlägg osv (de som ligger ihop under nyheterna i din skärmdump). Det enda som kommer fram är 99reklam, 99musik och MacNN.
Jag har naturligtvis provat med att uppdatera och omstart.

Jag har också samma problem. Kan inte någon vara snäll och svara på hur man kommer till rätta med detta???

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-06-26 12:04

Denna tråd verkar vara död.
Det bästa är kanske att starta en ny under "Feedback"?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-07-07 22:41

Låter kul...laddar hem och kollar nu!

Vad är det förresten för liten vädersymbol som sitter i menyraden på skärmfotot? En sån vill jag också ha!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-07-07 22:49
Citat:

Skrevs ursprungligen av arru
Vad är det förresten för liten vädersymbol som sitter i menyraden på skärmfotot? En sån vill jag också ha!

Jag tror det är hans eget program Celsius, som du hittar på denna adress.

Någon som har ork att starta en ny tråd och klaga lite?

• Medlem
  • 2003-07-08 02:23
Citat:

Då kanske man kan passa på att klaga om RSS som inte fungerat på vääääldigt länge

Citat:

Det finns en ny tråd som jag startade för ungefär en - två veckor sedan, fast på forumet feedback. Björnström har lovat en lösning, men än så länge har inget hänt...

1
Bevaka tråden