Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med iTunes automatiskauppdatering

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

iTunes är det värsta jag varit med om!!! Hade samlat ihop en låtlista på över 500 hundra låtar. Sedan ville jag ta bort låtarna från datorn då jag inte behöver dom något mer. När det är gjort kommer jag på att skitprogramet automatiskt uppdaterar min ipod och jag kan inte göra om inställningarna förrän ipoden är inkopplad.

Så nu är ALLA låtar borta och jag måste sitta och lägga in dom igen, hälften lär jag missa. Faaaan också!!!

  • Medlem
  • 2005-09-25 19:32

"OK, då vet vi"... :rolleyes:

Ställ in så att iTunes inte uppdaterar musiken på iPoden automatiskt?

Ursprungligen av pimpgizmo:

iTunes är det värsta jag varit med om!!! Hade samlat ihop en låtlista på över 500 hundra låtar. Sedan ville jag ta bort låtarna från datorn då jag inte behöver dom något mer. När det är gjort kommer jag på att skitprogramet automatiskt uppdaterar min ipod och jag kan inte göra om inställningarna förrän ipoden är inkopplad.

Så nu är ALLA låtar borta och jag måste sitta och lägga in dom igen, hälften lär jag missa. Faaaan också!!!

muhahahahahahahaahhahahahahahahahahahahahhahahahahhah
Det här borde du ha fattat

Ursprungligen av Se[BBB]e:

muhahahahahahahaahhahahahahahahahahahahahhahahahahhah
Det här borde du ha fattat

Ingen anledning att vara skadeglad - ett enkelt misstag om man inte tänker sig för eller precis har börjat bekanta sig med iTunes/iPod.

Ursprungligen av femton:

Ingen anledning att vara skadeglad - ett enkelt misstag om man inte tänker sig för eller precis har börjat bekanta sig med iTunes/iPod.

Vadå?!! Han angrep iTunes!

Dessutom, jag fick min allra första iPod och började använda iTunes för några dagar sedan...
Och, som alla vet, skadeglädje är den enda sanna glädjen.

Jo, men det finns det ju iof fler som gör..

Man är alla nybörjare i början och det är lätt att göra misstag om man inte känner till programmen så bra. pimpgizmo är säkert inte ensam om att ha gjort det misstaget - men det är ju, som man säger, misstagen man lär sig av.

Ursprungligen av femton:

Man är alla nybörjare i början och det är lätt att göra misstag om man inte känner till programmen så bra. pimpgizmo är säkert inte ensam om att ha gjort det misstaget

Jo, det är väl sant, det är väl jag som är så überskillad att jag förstår hur iTunes fungerar efter bara några dagar...

Om man är smart sparar man sitt bibliotek i en extern fil så har man det som en sorts backup, men egentligen bör adminerna sköta sitt ämbete och radera denna typen av plojinlägg, det medför ju inget till diskussionen precis.

jag håller med er itunes hatare. Itunes är förmodligen dte sämsta som skapats.

Tagga ner lite.

Det var tråkigt att du råkade ut för just den funktionen innan du förstått vad automatisk uppdatering egentligen innebär.

Jag och många andra med mig uppskattar verkligen denna funktion, om iTunes är ett bra eller ett dåligt program låter jag vara upp till var och en. Det finns redan hundratals diskussioner som behandlar denna fråga. Därför låser jag denna tråd då ämnet redan är behandlat.

Jaghar dessutom bytt titel på tråden. Tänk på att ha tydliga rubriker på era trådar så att folk förstår vad de handar om redan innan.

Mvh Olof Wahlberg

1
Bevaka tråden