Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

På fullaste allvar nu

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2005-09-28 21:22
Ursprungligen av kato:

Har också provat metoden med "vanlig" bokplast som homeboy87 beskriver... dock så är det inte en perfekt lösning då plasten försämrar skärpan på skärmen en aning. Och så blir det en helt annan yta på ipoden.
Vet inte om jag kommer ha kvar plasten, synd annars var det ju en enkel och billig lösning..

/Magnus

Är du mest försiktig eller är det så att du har fått jävliga repor på den redan?

  • Medlem
  • 2005-09-28 21:27
Ursprungligen av Ardrí:

Är du mest försiktig eller är det så att du har fått jävliga repor på den redan?

Har väl inte fått några speciella repor men då jag mest har ipoden i handen känns det inte så nödvändigt med skyddsplast, ska skaffa mig en mjuk "påse" att ha den i då jag ska ha nanon nerpackad.

/Magnus

  • Oregistrerad
  • 2005-09-28 21:50
Ursprungligen av kato:

Har väl inte fått några speciella repor men då jag mest har ipoden i handen känns det inte så nödvändigt med skyddsplast, ska skaffa mig en mjuk "påse" att ha den i då jag ska ha nanon nerpackad.

/Magnus

Man blir ju fan mörkrädd när man läser på apples diskussions-sida, jag kommer köra decalgirls skin ev invisibleshield och i en ipod-sock....jobbigt om den blir repig som fan liksom. Hoppas det bara är överdrifter...

Själv kommer jag att använda invisibleshield, samt sy ett eget fodral med dubbelt tyg. Insidan skall vara i micorofiberduk (sådan som man kan köra som putsduk till glasögon, etc...) och utsidan skall vara i något snyggt tyg med maskinbrodyr... (kommer självklart att slänga upp några bilder när jag är färdig, men just nu går jag bara och väntar på min nano...)

-jonas

Var kan man köpa den här " iPod sock " saken som kostar 70 kr?

Ursprungligen av JanneK:

Var kan man köpa den här " iPod sock " saken som kostar 70 kr?

Gå in på www.ebay.com och sök på "ipod socks" så får du ungefär 200 svar

www.istuff.se säljer även

-jonas

Danke för ett snabbt svar

  • Oregistrerad
  • 2005-09-29 16:05
Ursprungligen av JanneK:

Var kan man köpa den här " iPod sock " saken som kostar 70 kr?

istuff.se, där kan man köpa EN strumpa, slipper apples sjuka paket med fyra.

man klarar sig ifrån repor oh sånt shit om man skaffar sig en ready-to-apply iPod Nano full-color skin??

Bevaka tråden