Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HJÄLP! - Vikbar nano sökes?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skåneland
  • 2005-09-28 13:52

Jag behöver lite hjälp här. Jag har beställt en iPod Nano med gravyr och trodde att den skulle hinna komma fram i tid. Men imorn fyller den lyckliga personen år och Apple har fortfarande inte skickat iväg den. Därför tänkte jag istället skriva ut en bild och ge bort den istället (lite tråkigt) men kom att tänka på en websida jag läst om tidigare någonstans, där man kunde ladda ner färdiga mallar på iPodar som man sen klippte ut och vek till en iPod (fast i pappersformat!).

Finns det någon som möjligtvist har länken dit och vet vad jag pratar om?

All hjälp tas emot med stor tacksamhet

/J

ingen som vet vad nanon innehåller tekniskt sett, är det någon som har kretskorts-schemat eller något liknande "Gör-det-själv" instruktion? :rolleyes:
För ja pallar inte vänta så länge till på min... statusen har inte ändrats på 3 dagar!!!!

Tänkte att ja skulle bygga en själv med hjälp av dessa pappers-ipoden?!

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2005-09-29 07:51

Precis den jag letade efter......STORT TACK! ....Du räddade mig

/J

Ursprungligen av Jedih:

Jag behöver lite hjälp här. Jag har beställt en iPod Nano med gravyr och trodde att den skulle hinna komma fram i tid. Men imorn fyller den lyckliga personen år och Apple har fortfarande inte skickat iväg den. Därför tänkte jag istället skriva ut en bild och ge bort den istället (lite tråkigt) men kom att tänka på en websida jag läst om tidigare någonstans, där man kunde ladda ner färdiga mallar på iPodar som man sen klippte ut och vek till en iPod (fast i pappersformat!).

Finns det någon som möjligtvist har länken dit och vet vad jag pratar om?

All hjälp tas emot med stor tacksamhet

/J

Hehe rolig idé

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2005-09-29 07:56
Ursprungligen av Cappachino:

Hehe rolig idé

Bättre det än att komma med ingenting eller hur :rolleyes:

Apple verkar ha mycket att göra då det står "on or before 26/09/2005" vilket inte har ändrats än. Nåväl, den dyker väl upp snart även om det är lite trist att komma med en pappers-Nano!

1
Bevaka tråden