Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Modern ej hemma kan jag ta emot dock?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Imorgon så kommer min iPod och jag skrev den på min moders bank kort (betalar med Bankgiro) Om min morsa är ej hemma när den kommer kan jag ändå ta emot den, Kan jag kanske be levarantören prata med min mamma på telefonen så han/hon får reda på att han/hon har kommit rätt?

Snälla jag måste få reda på detta ....
Jag är tacksam för alla svar...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-09-29 19:25
Ursprungligen av Otoran:

Imorgon så kommer min iPod och jag skrev den på min moders bank kort (betalar med Bankgiro) Om min morsa är ej hemma när den kommer kan jag ändå ta emot den, Kan jag kanske be levarantören prata med min mamma på telefonen så han/hon får reda på att han/hon har kommit rätt?

Det brukar aldrig vara några problem för någon annan på samma adress att ta emot paketet. Det är klart... de kanske inte lämnar ut det om det bara är en 10-åring eller så som är hemma, men annars är det inga problem.

aha jag ser... Min brorsa är alltid hemma så han kommer ta emot den..

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-09-29 19:41

Hej, jag ska köpa en ipod nano, men jag vet inte vilken som e bäst, somliga sejer att
den svarta är bättre? Och andra sejer imot.

Villken hade ni köpt?

Ursprungligen av arshia:

Hej, jag ska köpa en ipod nano, men jag vet inte vilken som e bäst, somliga sejer att
den svarta är bättre? Och andra sejer imot.

Villken hade ni köpt?

Viken nano du väljer spelar ingen större roll, enda som du kan fundera över är väl det totala utrymmet (2 eller 4 Gb) och färgen... Tur att de bara finns två att välja mellan

Jag valde den svarta, 2 Gb... Sexig

jag kör med svart 4gb

  • Oregistrerad
  • 2005-09-29 19:47

Jag skulle tagit den vita iallafall.

jag skulle också tagit den vita, iPods ska vara vita juh

Själv valde jag en vit 2GB

1
Bevaka tråden