Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min ipod mini ligger i "dvala"!!!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har haft min ipod i ungefär 1 v och till a bögra med så var alting bra men iblad så bara låste den sig vid non låt man kunde trycka på någon knapp.Men jag bara väntade tills batteriet tog slut.Sen nästa dag hände det igen!!!!!!!!(CP IPOD) då var jag nära på a slänga den i marken Men jag vänta igen på att bateriet skulle dö. Men efter det så starta inte ipod det händer inget när man stoppar den i laddaren och man kan inte trycka på non knapp!! Desperat söker hjälp!!!

Ursprungligen av Ipod_Kim:

Jag har haft min ipod i ungefär 1 v och till a bögra med så var alting bra men iblad så bara låste den sig vid non låt man kunde trycka på någon knapp.Men jag bara väntade tills batteriet tog slut.Sen nästa dag hände det igen!!!!!!!!(CP IPOD) då var jag nära på a slänga den i marken Men jag vänta igen på att bateriet skulle dö. Men efter det så starta inte ipod det händer inget när man stoppar den i laddaren och man kan inte trycka på non knapp!! Desperat söker hjälp!!!

Testat reset??
Mittenknappen+menu i typ 10 sek.

Holdknappen högst upp ska inte ha det orangea framme.
Det där med att du inte kan klicka på någon knapp när du laddar är inget konstigt...ingen kan det. Man kan inte därför att man inte ska "cpa sig" om man drar ur den. Finns en knapp i iTunes när du ska dra ut den.

1
Bevaka tråden