- Gäst
- Oregistrerad ●
Många utöver mig stör sig säkert på den EXTREMT (ja extremt ) låga ljudvolymen i nanon (har aldrig använt iPod tidigare).
Jag vet inte hur allmänt detta är men GoPod 1.3 släpptes den första oktober och nyheten är att man kan ta bort ljudspärren på nanon.
Jag har inte testat detta själv ännu så garanterar inget.
(fläjma mig inte om detta redan var allmän kännedom.)
Försvinner garantin eller nåt annat skumt om man använder detta?
Försvinner garantin eller nåt annat skumt om man använder detta?
Nej det skall den inte göra, programmet ändrar lite i firmware och OM nått skulle gå fel (vilket inte kommer hända, tror jag ) så kan du alltid återställa firmware med apples uppdateringsprogram.
Men som allid när det gäller sånt här så e det ju helt på egen risk.
Kan dock även jag säga att det funkar bra.
EDIT: fyfan nu lever den ju!! var besviken först måste jag säga men detta gjorde mig glad
Inte om du är det minsta kräsen.
Men sprängs dom eller ngt sånt?
Men spränger typ alla hörlurar om man drar på för fullt. även bättre typ shure e2c och likn.
Okej.. Ja, jag tror att jag har lyckats spränga ett par "bättre" hörlurar med hjälp från min vän datorn.......
Men spränger typ alla hörlurar om man drar på för fullt. även bättre typ shure e2c och likn.
Hah lyckades spränga alla hörlurar jag hade från iriver när ja körde irivirer, nu kör jag ipod nano svart 6 gb och ska köra programmet nu =). redan beställt nya hörlurar från sony osså ;D
have a nice loud sound day
Hah lyckades spränga alla hörlurar jag hade från iriver när ja körde irivirer, nu kör jag ipod nano svart 6 gb och ska köra programmet nu =). redan beställt nya hörlurar från sony osså ;D
have a nice loud sound day
Nu ljuger du
Okej, najs program!
Jag sitter på mac, men skulle gissa att de ser liknande ut för PCn.
Ska ja bara plugga in podden och klicka på "Go" i programet ?
Nu står det "iPod Capped" . That's it eller?
nej unlocked tror jag det är
Klarar orgionallurarna av högsta volymen utan volymspärren??
nej, det gör dom inte, lyckades sätta på min på full volym när jag hade den i fickan och lurarna runt nacken. Ena luren spelar väldigt lågt och basen har helt försvunnit.
vet inte om jag gör rätt men jag tycker inte att det händer nått... står hela tiden på programet Ipod not detected..gör jag fel??
Kolla så du inte gör fel... :rolleyes:
plugga in Ipoden med usb-kabeln, låt Ipoden vara påslagen > starta upp programet > Klicka på Go.
Känner din dator av ifall iPoden kopplas in överhuvudtaget? ominstallera porgramet i värsta fall