Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har nanon nu, så vacker, så liten och fin. Och några repor verkar jag inte hellre få, som andra klagar på.
det kommer... om du inte skaffar någon form av skydd , iStuff har en massa så fort som möjligt.
Vi snackar inte tjocka fulingar, men små irriterande jäklar... ungefär som en finne i arslet
Förstår du hur ja menar?
Lägg gärna upp lite bilder på era bejbs... Finns tråd för bilder !
Jäkligt nice! Har bara haft den i nån kvart drygt och håller på och laddar och för över lite musik och bilder... Ser dock jäkligt "lätt-repad" ut!:( Lägger upp lite bilder ikväll eller imorrn.
Nu när jag laddar den så visas en "stopp-symbol" på skärmen? Kan man asså inte använda Nano´n under laddningen? Nån som har koll?
Wunderbaren/
Nu när jag laddar den så visas en "stopp-symbol" på skärmen? Kan man asså inte använda Nano´n under laddningen?
Stämmer bra de....
Den blinkar där sålänge iPoden är inkopplad... ett litet minus, men ett riktigt litet isåfall
Va noga med bortkopplingen, kolla så du "matar ut" enheten korrekt. Även om den inte kan tyckas så viktigt, så har jag varit med om tillfällen då olika disk-enheter och information har tagit skada när man bara dragit ut den ur ex. USB-porten.
Lycka till med den... skydda den så gott de går, ett tips !