Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

support kan inte må bra

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har nu ringt apple support säkert 5 gånger på 3 veckor eftersom de har tappat bort min ipod. Varje gång jag ringer säger de att de ska kolla upp vad den befinner sig och återkomma med ett svar om senaste 2 dagar. Varje gång jag ringer får jag förklara att deras data är fel. Enligt deras system skickades min ipod på reparation den 28 maj! Jag ägde inte ens min ipod då. Den skickade ja gin för ca 1 månad sedan. Idag när jag ringde fick jag prata med en norrman och det var jättegivande, eller de var det inte menar jag. Fick inte ut någonting av samtalet. Han sa att den skulle skickas på reperation nuuu. Så det verkar som de har hittat den. Sa att de skulle återkomma senast tisdag nästa vecka. Och som jag aldrig hört den förr. Någon annan som har haft råstrul i samband med reparation?

Ursprungligen av nosheoldwoman:

Jag har nu ringt apple support säkert 5 gånger på 3 veckor eftersom de har tappat bort min ipod. Varje gång jag ringer säger de att de ska kolla upp vad den befinner sig och återkomma med ett svar om senaste 2 dagar. Varje gång jag ringer får jag förklara att deras data är fel. Enligt deras system skickades min ipod på reparation den 28 maj! Jag ägde inte ens min ipod då. Den skickade ja gin för ca 1 månad sedan. Idag när jag ringde fick jag prata med en norrman och det var jättegivande, eller de var det inte menar jag. Fick inte ut någonting av samtalet. Han sa att den skulle skickas på reperation nuuu. Så det verkar som de har hittat den. Sa att de skulle återkomma senast tisdag nästa vecka. Och som jag aldrig hört den förr. Någon annan som har haft råstrul i samband med reparation?

JA! Min nano har varit på reparation i en och en halv månad nu. Jag bestämde för ett tag sedan med supporten att de skulle skicka tillbaka den och jag skulle få pengarna tillbaka istället för att vänta en månad till som de sa att det skulle ta. Inom en vecka skulle den komma. Nu har 9 dagar gått. Statusen står på "Order Placed" sedan en månad tillbaka. Om inte äpplet hostar upp pengarna snart så vetefan vad jag ska göra. Saknar min iPod

Ja nano kan jag förstå att man tappar bort; den syns ju knappt från sidan, så liten den är! Stackare, jag trodde inte detta "brukade" hända....

Ursprungligen av martin_stenmark:

Ja nano kan jag förstå att man tappar bort; den syns ju knappt från sidan, så liten den är! Stackare, jag trodde inte detta "brukade" hända....

lol det har du ju rätt i Tycker väldigt synd om dig också. Jag är mycket besviken på Apple vad gäller detta. De brukar ju föregå med gott exempel inom det mesta. Särskilt användarvänlighet.

Jag har &så snackat med normannen om det är samma Ska bara fråga efter han hedanefter!

lol jag har också snackat med norrmannen. Man fatta ju knappt vad han sa. Han hade ingen aning och kopplade vidare mig till en utlänning som heller inte visste nåt. Fy fan vad det går utför med apples support.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-25 14:21

Vägra lägga på förrän ni får ett svar. Säg att ni väntar kvar i luren medan han kollar

Jag använde mig av internetsupporten nu när jag fick problem med min G5a. Måste säga att hittills har det funkat mycke bra. No questions asked, jag skrev problemen i formuläret, dom skickade ut en kille som gav mig en låda, jag gjorde det, en snubbe från ups hämtade lådan idag o den går med expressfärd till NL där dom kollar på den o sen hör av sig, so far mycket imponerande. på gränsen till töntigt de där med en specialgjord låda för returnerade ipods

Nu får vi se när den väl nått service verkstaden

Ursprungligen av xtrem:

Vägra lägga på förrän ni får ett svar. Säg att ni väntar kvar i luren medan han kollar

Ja gjorde det idag. De hade glömt bort att de skulle skicka tillbaka min iPod... så jag har väntat 11 dagar i onödan. Det är inte klokt så dåliga och oseriösa ändå, jag trodde det skulle vara exemplariskt, som det mesta apple gör är. Mycket besviken på supporten.

1
Bevaka tråden