Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp med skärmlåset

Tråden skapades och har fått 23 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Testade skärmlåset på min naon idag. Sedan tyckte en klasskompis att det var skoj att trycka in fel kod, å nu är den helt låst, kan inte göra någonting, vad gör jag?

Ursprungligen av NickTheDick:

Testade skärmlåset på min naon idag. Sedan tyckte en klasskompis att det var skoj att trycka in fel kod, å nu är den helt låst, kan inte göra någonting, vad gör jag?

Är det inte bara att koppla in den till datorn, så låses den upp?

Ursprungligen av Footoz:

Är det inte bara att koppla in den till datorn, så låses den upp?

Nej det gör den inte

När du synkar den med datorn/iTunes borde den låsa upp sig.

  • Oregistrerad
  • 2005-10-13 17:24

Jo den låser upp sig när du synkar med datorn. Jag har ju själv gjort precis samma sak!

Ursprungligen av joni:

Jo den låser upp sig när du synkar med datorn. Jag har ju själv gjort precis samma sak!

Min vägrar!

Det gör den, på den rätta ägarens dator!!

Ursprungligen av NickTheDick:

Nej det gör den inte

Han har atagligen snott den och vill veta hur han ska öppna låset.. Därför har han ingen ägardator

Blås om den då !!

M

Ursprungligen av Wheelie:

Han har atagligen snott den och vill veta hur han ska öppna låset.. Därför har han ingen ägardator

Jävla idiot, konstigt att det står mitt namn på baksidan då.

Ursprungligen av NickTheDick:

Jävla idiot, konstigt att det står mitt namn på baksidan då.

LOL !

Ja har aldrig fattat vad skärmlåset e till för.. Va e d till för?

Ursprungligen av makeyuu:

Ja har aldrig fattat vad skärmlåset e till för.. Va e d till för?

Så folk inte skall kunna kolla på nakenbildrna av din flickvän som du lagrar på Poden.

  • Medlem
  • 2005-10-15 23:45
Ursprungligen av NickTheDick:

Testade skärmlåset på min naon idag. Sedan tyckte en klasskompis att det var skoj att trycka in fel kod, å nu är den helt låst, kan inte göra någonting, vad gör jag?

Vad står det på din nano nu då? Jag har testat att trycka in fel kod på min många gånger i rad och jag kan ändå låsa upp den.

Ursprungligen av andis:

Vad står det på din nano nu då? Jag har testat att trycka in fel kod på min många gånger i rad och jag kan ändå låsa upp den.

Det var bara att hålla in mittenknappen samt menyknappen i ca 20 sek så "hakade den upp sig"

  • Medlem
  • 2005-10-16 10:41
Ursprungligen av NickTheDick:

Det var bara att hålla in mittenknappen samt menyknappen i ca 20 sek så "hakade den upp sig"

Ok, men vad stod det på skärmen efter din kompis hade tryckt in fel kod en massa gånger?

Vadå ja fattar fortf inte vad skärmlåset e till för. Jag har aktiverat d men man kan nå allting i poden ändå!?

  • Medlem
  • 2005-10-16 17:53
Ursprungligen av makeyuu:

Vadå ja fattar fortf inte vad skärmlåset e till för. Jag har aktiverat d men man kan nå allting i poden ändå!?

Då har du inte aktiverat skärmlåset för när det är aktiverat så finns det bara en sak man kan göra och det är att försöka slå in rätt kod.

Inte för mejj!

  • Medlem
  • 2005-10-26 19:58
Ursprungligen av makeyuu:

Inte för mejj!

Vad är det första som visas efter att skärmlåset blivit aktiverat?

När jag trycker på aktivera skärmlås får jag skriva in en kod och sen kommer jag tillbaka till menyn.

  • Medlem
  • 2005-11-05 10:42
Ursprungligen av makeyuu:

När jag trycker på aktivera skärmlås får jag skriva in en kod och sen kommer jag tillbaka till menyn.

Ja, det är ju exakt det som är skärmlåset, det funkar som det ska mao.

Ursprungligen av makeyuu:

När jag trycker på aktivera skärmlås får jag skriva in en kod och sen kommer jag tillbaka till menyn.

Samma sak här...men inte fan låser den sig efter det!
Hur fan gör man för att skiten ska låsa sig?:confused:

  • Medlem
  • 2006-07-17 20:18
Ursprungligen av Metal Pöd:

Samma sak här...men inte fan låser den sig efter det!
Hur fan gör man för att skiten ska låsa sig?:confused:

Får du aldrig upp bilden med fyra nollor?

1
Bevaka tråden