Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mysko med omslags bilderna

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har laggt till bilder till mina album som jag har i mitt iTunes bibliotek (alla albumbilder syns i itunes), jag överför all musik till min nano men när jag ska spela låtarna visar bara vissa låtars omslagsbilder.
Jag har tagit bort och laggt in musiken igen på min ipod utan resultat, men när jag lyssnar på musiken på min ipod genom iTunes så syns bilderna som saknas på vissa låtar i iTunes.
Hur ska jag göra för att bilderna ska visas i min iPod?

Har precis samma problem faktiskt.
Har dubbelkollat albumet i iTunes och där i visas omslaget på samtliga spår, men inte när jag spelar upp det i iPoden...
Inte så viktigt men ändå irriterande... Några fler som har samma problem? Ev. lösning också?

har haft nåt liknande problem.. prova med att först bocka av att visa albumbilder i iPoden och låt den uppdateras. sen bockar du i den igen och då ska alla bilder föras över igen.. löste problemet för mig iaf..

  • Medlem
  • 2005-10-18 14:33

Mina bilder försvann också från iPoden för några dagar sedan, då gjorde jag som sirius säger och det funkade fint.

1
Bevaka tråden