Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny dator=Nytt Bibliotek!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-10-22 15:20

Hejsan, Nu kommer säkert den dummaste frägan av dom alla. Men eftersom jag inte har ngn intruktionsbbok/cd längre så behöver ja hjälp! JA har nämligen nyligen skaffat en ny dator. Vicket betyder att ja har fixat ett helt nytt bibliotek. Jag skulle vilja ha alla mina låtar som fånns på min mini att flyttas över till den nya datorn. Och sedan kunna flytta över helt ny musik till minin igen. Men ja e så rädd att jag deletar alla låtar och måste börja om från början igen... och det vet säkert alla att det orkar man bara inte emd!! TAck på förhand!!//Lisa Jackson

Du vill alltså flytta över låtarna från minin till datorn? Det finns det flera program som gör, bland annat gratisprogrammet YamiPod som iPod.se har testat - läs mer om det här.
http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=51362

Vill du ha något annat än YamiPod kan du googla på t.ex ipodagent,copypod eller senuti.

Lycka till!

Och tänk på att det finns en sökfunktion, den här är förmodligen den mest frågade resp. besvarade frågan på forumet

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-24 00:01

precis. använd SÖK och posta i rätt forum.

*TRÅD LÅST*

1
Bevaka tråden