Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är min nano trasig

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Jag fick min nano idag efter en j*vla väntan. Dock så verkar den vara trasig, eller så förstår jag inte hur man skall göra.
När jag stoppar i skivan så säger den åt mig efter ett antal skärmar att jag skall ansluta min ipod, när jag gjorde det så började den lysa men installationsprogrammet verkar inte hitta min ipod. Om jag drar ut sladden igen så står nanon kvar på Language där det ser ut som att man skall välja språk. Jag kan dock inte göra någonting, inte välja språk eller röra nåt eller stänga av eller nåt.
Väldigt frustrerande.
Är den trasig (vad gör jag isf? har beställt den från apple.se) Om inte vad kan jag göra? Jag har försökt följa instruktionerna för att starta om den, ansluta till datorn, slå på hold, slå av hold å hålla inne mitt knappen men inget händer.

Tackssam för hjälp.
/Robert

Oj då, borde kanske ha läst lite innan.
Det gick upp om man höll inne meny och mitt knappen i typ 20 sec.
J*vligt skumt dock att den hamnade sådär direkt, grymt förvirrande.

Ursprungligen av robertlerner:

Oj då, borde kanske ha läst lite innan.
Det gick upp om man höll inne meny och mitt knappen i typ 20 sec.
J*vligt skumt dock att den hamnade sådär direkt, grymt förvirrande.

Min hamnade också i detta läge, men det var bara att starta om den. Sen har den funkat klockrent efter det så det verkar inte göra nått men man slet sig lite i håret när den fasnade i detta läge.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-25 09:57

som du själv kom på, använd SÖK

*TRÅD LÅST*

1
Bevaka tråden